Hallo collega’s!

Ik heb net een website gemaakt. Deze ga ik onder andere gebruiken als portfolio en logboek voor de opleiding I-coordinator.

Ik heb ook net een prezi gemaakt als presentatie voor de studiedag waar ik mijn team mee ga nemen in de ICT-ontwikkeling de komende jaren, met uiteraard een terugblik op wat we dit schooljaar al hebben gedaan. Erg leuk vind ik dat, in gesprek zijn over ict en onderwijs. Ik zal de prezi  hier toevoegen,.

https://prezi.com/xpe5z32-cc7c/ict-op-de-ommezwaai/

Geef een reactie

